Jag saknar att kunna behålla mina FA-grafer som en egen indikator. Då värden på dessa indikatorer avsevärt skiljer mot aktiekurs medför detta en massa handpåläggning för varje aktie jag tittar på.
SGR Menar du ex vinst/försäljn. i egen indikator? Så finns ej med ännu. I script-editorn skriv in "Fa." så ser du vad som finns, t ex Fa.Event_ReportDay() (rapportdatum) finns
Ja i egen indikator vore verkligen smidigt, tack.
Hej Anders,
Känner att ovan är något som fler än jag önskar. Finns det något datum satt för detta? Dvs att kunna se FA i egen panel istället som nu i en och samma huvudpanel. Varför inte göra en egen FA indikator av värderna.
SGR Ok det går t ex då med Fa.Event_ReportDay() , men förstår det är Sales, Utdelning osv du avser här ja. Det enda jag vet att mycket utveckling ska ske i höst
Jag hoppas innerligt att detta kommer till nästa uppdatering. Dvs att de kvartalsdata som visas i huvudfönstret, kan ändras så att de ligger som ett eget indikatorfönster.
Hej, ok kollar det. Ska se om bäst med staplar där, istället för linjediagram som nu
Hej Anders, Finns det någon tidsaspekt ännu för detta?
Vi släpper en ny version 4.2 innan 1 juli. , med flera andra nyheter Har kollat på detta med egen panel för Fa-indikator men tror nu efter 4.2 någon gång i juli då
Anders-HkSupport Hej Anders, Ställer på nytt frågan om när detta kan förväntas, tack.
Ok ska få med nu inom 2 veckor prel.
Prova gärna hur det funkar i version 4.2.1 Indikatorn heter nu FaData , men det är möjligt utritning kan bli tydligare
Anders-HkSupport Hej Anders, det fungerar.... men den öppnas i huvudfönster istället för som ett eget och då blir det ingen skillnad mot om man använder verktygsfältet, dvs. kursgrafen blir oläslig pga att den tycks ihop för att kunna redovisa allt på samma Y-axel.
Borde se ut så här - eller du menar du får det i huvudgrafen? FaData heter indikatorn (sen kan nog detta förbättras ändå - bli tydligare)
Hej igen Anders Vet inte hur jag kan visa en bild, vilket hade underlättat, men jag får upp indikatorn direkt i huvudfönster INTE såsom det ser ut i din bild.
SGR Ok ja lite svårt lägga upp bilder här. Men kan du prova högerklicka i diagram, välj Inställningar FaData, och klicka Återställ. Se om det hjälper?
Super, det fungerar!! Tack