Vet inte om det går att fixa rent tekniskt. Men när man screenar fram aktier så har du ju antingen signal/strategi eller så kan du söka efter olika indikatorer du själv väljer, Jag gör mer och mer så för att då ser jag även indikatorvärden jag sökt på för att selektera bort eller se vilka som har bättre värden beroende på strategi och vad jag söker. Något som skulle vara riktigt häftigt om man skulle kunna få med sannolikhet i procent, R/R och annan statistik som kan vara viktig för att ge mera stöd i val av köp, Man bör ju kunna välja tidshorisont också, själv swingar jag mest, Det ska inte vara som en vanlig backtesting utan mera "vad är den här traden värd". Vet inte hur mans skulle göra det bäst eller om det ens går att göra. Men en riktigt bra funktion om det fungerar, och hjälp att välja sådana som rent statistiskt har en bättre edge, givetvis efter egen analys först innan köp. Man ska även ha möjlighet att välja börsklimat vid längre positioner fundamentala värden. Finns säkert mycket till som kan vara bra men kommer inte på allt just nu