Hej

Kan jag på något sätt ändra exit price på mina trades till annat än close?
Säg att jag vill sätta en target nivå med exit vid gårdagens högsta och vill sätta det priset som mitt exitpris.
Är det görbart?

En annan fråga: Kan jag mha HK-scripts skriva till fil? T ex skriva indikator-värden till en csv

Tack

Tyvärr går det inte ändra close i strategitest, har efterfrågat denna funktion i över 2 år, blir väldigt missvisande i testning, har fått ett flyktigt svar om att det kanske ska ändras så det går sätta egna värden men inte när, och 2 år senare så har det inte hänt något.
Skickat med bild på hur fel det kan bli i en post, har en annan post som är ännu äldre än denna men.......
https://forum.hittakursvinnare.se/d/448-satta-egna-entry-och-exit-istallet-for-close

Utvecklingsmässigt så är det ganska enkelt å lösa, all information finns redan i fönstret "redigera strategi/signal" för att kunna använda andra värden än close i sina strategier.

Gällande andra frågan, har inte sett någon funktion där du kan få ut inställningar osv. i klartext, du kan exportera varje indikator/strategi du bygger men du kan inte tolka texten i filerna.