Hej!
Finns det någon information över de uppdateringar som gjorts när en ny version släpps?
Hade varit hjälpsamt om det finns någon typ av info sida som beskriver om det tillkommit någon ny funktion och ur den fungerar eller buggrättning som gjorts för att veta vad som händer.
För man statistik över olika strategier och det helt plötsligt förändras och man vet inte varför så är det ganska frustrerande.
/vinc
Uppdateringsinformation
Hej! Läggs ut i samband med större uppdateringar och även video, men ännu ej skett 2024 dock (blir höst).
I övrigt ska info alltid finnas i uppgradering-programmets första fönster, i punktform om vad som är nytt.
Dock detta med att strategier helt plötsligt förändrats låter märkligt, har du mer info vad det handlar om där?
- Redigerad
Fråga som jag ställde tidigare gällande VOL indikatorn, fixades när jag installerade versionen som släpptes efter 6:e juni tror det var 4.3.3.12
https://forum.hittakursvinnare.se/d/432-vol-indikatorn-andrats
Påverkar vissa strategier som jag byggt, vill inte att det ska bli någon köpsignal om det är t.ex. för lite omsättning i aktien för då finns det inte tillräckligt med aktier att handla, även om det är bara 10 000kr.
Det är möjligt att det blev nåt fel i någon version av Hitta Kursvinnare tidigare just gällande VOL. Om den visade antal för Svenska/Danska/Finska aktier så var det ett oavsiktligt fel.