Portföljdelen verkar tappa siffror lade in några utdelningar och köp plötsligt visar min kassa minus?
Skulle vara bra om man kunde ändra "aktuell kurs" till svenska kronor fyller ingen funktion för min del det visas i lokal valuta t ex eur,nok osv utan det är mest förvirrande då man t ex har köpsnitt i sek men aktuell kurs i eur. Kunde åtminstone gå stänga av lokalvaluta så man kan lägga in kursen manuellt i sek.
Eftersom jag handlar med sek har jag ingen större nytta av att se de utländska aktierna i deras lokala valuta bäst hade varit om det gick som t ex tradingview har att man enkelt kan välja/växla mellan lokal valuta och sek.
Ett önskemål från min sida hade varit om grafen kunde behålla sin vy när man växlar mellan dag-vecka-månad så man slapp scrolla till behaglig storlek var gång man växlade?
När man slår samman portföljer har jag sett programmet kan räkna fel på anskaffningskostnaden om man haft aktien på olika konton tidigare t ex skiftat från AF till ISK?
Bra det gick redigera! I portföljprogrammet har ni ett stort ledigt fält ute till höger där det hade varit trevligt om man kunde få möjligheten skriva några kommentarer angående aktien på raden.
: