Anders-HkSupport Hej, funktionen finns tyvärr inte men ska med. ,då annat prioriterats på sistone, men uppgradering 4.4 kommer i vår, och även Ex Norska aktier kom med i januari, bolagsdata för Usa närmast kommande månad.
gunnarh Tackar, Jag ser verkligen fram mot det! Vågar man hoppas på att ni samtidigt fixar nuvarande begränsning i hur många indikatorer man kan se, tex genom att införa en scroll funktion eller fler än 2 kolumner?
Anders-HkSupport För att det inte ska bli jättemånga knappar / kolumner där, så tror nu ev lösning kommer bli olika konfigurationer / arbetsytor. Så man kan växla mellan olika inställningar / indikatoruppställningnar. Preliminärt Detta pågår just nu
gunnarh Detta låter enligt min åsikt inte som en användarvänlig lösning. Jag skulle definitivt föredra en scrollfunktion i stället för att via ett antal steg behöva byta inställningar och sedan byta tillbaks.
gunnarh Jag hoppades att både histogram och scroll funktion för att se indikatorer skulle komma i nya uppdateringen men det saknas fortfarande i 4.3.3.2 Är det fortfarande 4.4 som gäller och när planeras den att släppas? Våren är snart slut och sommaren närmar sig med stormsteg!.