ETTam hej har en fråga varför det hänger sig lr låser sig. startar jag programmet innan börs öppning kan vara direkt innan öppning eller 1-2 timmar innan öppning och sedan kl 09 kommer öppningen och ca 09:04 låser det sig och inte visar dagens öppningar eller något precis som innan öppning visar det och får alltid starta om och sedan funkar det fel fritt men alltid vid öppning varför ?
klughads Ja, liknande här, varit så senaste månaderna tror jag, hänger efter öppningen. Ser ut så här. Måste sedan starta om.
Vinc Hej! Har också råkat ut för detta å andra konstigheter, brukar lösa sig genom att återställ kurs- och bolagsdata. Gå in under inställningar, system, avancerat. Klicka i rutan för Återställ all kurs- och bolagsdata och sen OK /vinc
Rankhus Detta är också väldigt vanligt för min installation av HK, programmet låser sig flera gånger i veckan. Efter omstart funkar det igen men hänger sig några dagar senare. Det var ett bra förslag att Återställa kurserna men problemet återkommer efter några dagar igen så det hjälper tyvärr inte att lösa grundproblemet. /Frank
Rankhus Detta är också väldigt vanligt för min installation av HK, programmet låser sig flera gånger i veckan. Efter omstart funkar det igen men hänger sig några dagar senare. Det var ett bra förslag att Återställa kurserna men problemet återkommer efter några dagar igen så det hjälper tyvärr inte att lösa grundproblemet. /Frank